top of page

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen voor 15.00 uur op een werkdag geplaatst & betaald, worden dezelfde dag verzonden!
We versturen jouw bestellingen via PostNL.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Jazeker! Kies bij het afrekenen voor ophalen. Je ontvangt een bevestiging wanneer je bestelling voor je klaar staat. 

Afhalen kan doordeweeks op maandag t/m vrijdag tijdens winkeluren.
Adres: H.A. Lorentzstraat 10, Zwijndrecht.

 

Kan ik een product op maat bestellen?
Dit is zeker mogelijk! We helpen jou graag met het zoeken naar een leuk cadeautje voor zowel particulieren als bedrijven.

Neem hiervoor even contact met ons op via info@paperengiftshop.nl of breng een bezoekje aan onze winkel in Zwijndrecht. 
 

Kan ik op rekening bestellen?
Dit kan uitsluitend via zakelijk verkeer. Je besteld dan niet via de webshop maar per e-mail.

 

Via info@paperengiftshop.nl geef je de bestelling door. Wij zullen contact met je opnemen over de verdere afhandeling van de order! Je ontvangt een factuur in je mail, zodra je bestelling is verstuurd.
 

Ik wil een bestelling plaatsen & het product staat op uitverkocht. Wat nu?
Dan kan het zijn dat het product nu even op is, maar snel weer wordt aangevuld!  

​

Zit er meer haast achter je bestelling? Neem even contact met ons op via info@paperengiftshop.nl, dan laten we je zo snel mogelijk weten wanneer we het product weer verwachten! ;)
 

Ik heb een bestelling geplaatst & geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@paperengiftshop.nl dan zoeken we het voor je uit.

 

Ik heb een bestelling geplaatst & de betaling lukt niet. Wat nu?

Wat vervelend, dit is niet de bedoeling geweest! Zou je contact op willen nemen via info@paperengiftshop.nl of bel ons

078-620 10 10 dan zoeken we het voor je uit.
 

Ik heb een bestelling geplaatst en wil een ander adres doorgeven/ heb het verkeerde adres opgegeven, wat nu?
Dit is mogelijk als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Stuur ons dan heel snel een mail via info@paperengiftshop.nl o.v.v. het ordernummer en geef aan naar welk adres de bestelling zou moeten.

 

Ik heb een bestelling geplaatst en wil een product nog toevoegen. Wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar de bestelling is incompleet of niet correct. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@paperengiftshop.nl o.v.v. je ordernummer en geef aan welke producten (omschrijving & aantal) je niet ontvangen hebt. Het is fijn als je een foto toe kan voegen van je bestelling! Dan zorgen we dat het z.s.m. naar je toegestuurd wordt. 

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?
Neem contact met ons op via info@paperengiftshop.nl o.v.v. je ordernummer en geef aan welke producten (omschrijving & aantal) je beschadigd ontvangen hebt. Stuur je wel even een foto mee? Dan zorgen we voor een oplossing.

 

Ik wil mijn bestelling graag retourneren. 
Neem contact met ons op via info@paperengiftshop.nl o.v.v. je ordernummer en geef aan op het retourformulier welke producten je retour wilt sturen en wat de reden hiervoor is. Je kunt de bestelling in de originele verpakking op eigen kosten retour sturen.


Zodra we je bestelling ontvangen hebben nemen we contact met je op. 

​

Ik heb een email gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
We doen onze uiterste best binnen 24 uur de email te beantwoorden op werkdagen maar soms duurt het iets langer door drukte. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10.00 uur - 16.00 uur. 

 

Wat zijn de verzendkosten? 

We verzenden onze pakketten via PostNL.

Verzenden in NL = € 5,95, verzenden naar België = € 6,95. Je ontvangt na de bestelling een track & trace code via de mail. 

bottom of page